Bohemmom benim kızım 6.5 aylık. 6. Aya 1 hafta filan vardı sanırım ayırdık. Bebek telsizi olduğu için gece çok rahat bir şekilde duyuyorum kızımı. Uyandığı zaman acıktıysa mama, acıkmadıysa su ya da emzik vererek uyumaya devam etmesine yardımcı olmaya çalışıyorum. 🖤