Organiktavuk kışın ınsdırım zor yaza gırerken alabılırsın ben dogdugundan1 yaşa kdr tüm ürünlerini aldım calısıyoedum hepsını kızıma yatırdım ama kızım kılolu oldugundan 1 yaş astronotunu 8 aylıkken giyiyordu cok gıymeden kuculdu yaza denk geldi cunku kışa gıydıremwdım cok oyusden aetk tam zaamanında alıyorum maesef suandada 2 yaş anca oturur 17 aylık kışa 2 yaş giyer gihi hm giderek alsam iyide bazı avmlerde var gitmeye usendım😃 hm bazı begendıklerım var onlarda 2-4 yaş kalmamıs hep kucukler kalmış kucuklen mont alınmıyor ya kımse almamış😬 bakalm belkı kışa dogru guzel modeller cıkar dıyorum