Giysi bedeni ne ise onu alıyorum. HM kalıpları büyük biraz, benim oğlum gecen kış 1,5 yaşında olmasına rağmen 6-9 ay montunu giyiyordu mesela.
HM için söylüyorum, 1-2y bedeni 17 aylık kızınıza olur bence, sizin fikrinizi bilmem ama ben büyük alayım seneye de giyer yapmıyorum, çünkü büyük komik duruyor, biraz geniş olabilir ama bedeni neyse onu alırım. Beğendiyseniz bence önce 1-2y sipariş edin, bir bakın olmazsa iade gönderip diğer bedeni alırsınız.
Mesela LCW tam kalıptır.
Zara üst kıyafetler bence büyük kalıp.
Koton da tam kalıp.
Ben şimdiye kadar buralardan aldım, bu şekilde gözlemledim.