@BrcnBlgn Benim kızım 4 ay 18 günlük 1 ayından beri aynı sizin anlattığınız gibiydi ve aşırı gazliydi doktoruydu emzirme danismaniydi derken edindiğim tecrübe emzirmeden mutlaka bebe yağıyla karnına masaj yapıp kaka yaptırıp gaz cikarttiriyodum sonra emziriyorum birde sağım makinen varsa emzirmeden önce önsüt gaz yapar onu biraz sagiyodum emziriyorum kalanı kaşık biberonla veriyordum hazmı daha kolay oluyo ama meme reddi olduğunu düşünmüyorum