BrcnBlgn 35gunluk bi bebegim var 15gun oncesine kadar bir sorun yoktu en az 15dakka maksimum 20 dakka emiodu birden ne olduysa mememe koydugumda kivranmaya kendini skmaya baslio domates gni oluo cok gazli bir bebek biogia sab nurse gaz ilaclari kullanioruz …mememde yaptigi hareket tam su sekilde mememe koyuorum aranio emmek istio yakalio 1dakka huzurlu emio ondan sonra en az 10 kere agzindan cikartio savasio bazen aglio savasma esnasnda bazen tepinio bazen gazini cikartmaya calisio deisik hareketleri var bu emme suresi en fazla 7 dakka oluo genelde 5dakka ama verimli emmio 5dakkada 10kere agzindan atio aranio atio aranio ben anlamadim bu meme reddimi meme reddiyse neden bole bisi oldu yada ne yapmam gerekio bu surec gecicimi kalicimi ter icinde kaliorum bebekte bende sinir krzi geciriorum anlamadim anlayan bilen varsa yardim etsin ne olur hakkinizi helal edin
venustomris BrcnBlgn sütünüz çok hızlı geliyorsa fışkırır gibi o rahatsız ediyor olabilir o durumda biraz meme ucunuzu kıstırın çok hızlı gelmemesi için ya da meme reddi yaşıyor olabilirsiniz sakinleşmeye çalışın çok kızdırmayın sık sık memeyi teklif edin 2 dakika 3 dakika farketmez kaç dakika emerse emsin göğsünüze yatırın sık sık kokunuza iyice alışsın gaz sancısı vuruyor olabilir emerken birden bırakıyorsa kaldırın gazını çıkartıp tekrar deneyin 😊
Unsalinn_Annesii BrcnBlgn aynısı bende var memeyle savaşıyor resmen ama sonunda emiyor eskiden böyle değildi şimdi emerken ıkınıyor kıpkırmızı kesiliyor BioGaia ve sab simplex kullanıyorum normalde gaz problemi yoktu ama şuan var galiba atak zamanında oğlum 2 ay 6 günlük geçiyormuş bir zaman sonra inşallah geçecek meme reddi olduğunu sanmıyorum inşallah da değildir sen sık sık emzir sakinleştir
snil BrcnBlgn Meme reddinden ziyade gaza ya da tazyikli süte benziyor. Her alt değiştirmeden önce gaz masajları yapın, siz de rezene çayı ve kimyonu aksatmayın savaşarak da olsa emzirmeye devam edin rayına oturur inşallah.
kahvekokusuu BrcnBlgn ayni damlalari bende kullaniyorum ve ayni tarif ettigin seyleri bende yasiyorum ozellikle aksamlari ve gazdan dolayı canim malesef
BrcnBlgn venustomris Hayir fiskirir tarzda sutum yok gaz sancisi bu hareketleri yaptrio olabilirmi bu esnada zaten surekli hava yutuo cirpindigi icin anlamadimki surekli teklif etsem daha cok bunaltmazmiyim
BrcnBlgn Unsalinn_Annesii Ayy insallah oyle gecicidr gazdandir ya anlamadimki meme reddi olmasindan korkuorum hareketleri ayni anlattgm gbi
BrcnBlgn snil Gercektenmi ayy insallah meme reddi deildr meme reddi olunca surekli bu hareketleri yaparmi mesela gunde 3kere boyle kavga ediosa 2 kere normal sakin emio bazen tum gun savasio bazende sakin oluo napcagmi sasrdm insallah meme reddi deildr
BrcnBlgn snil Tazyikli sut olsugnuda nasil anlarim acaba fazla sutum yok daha dogrusu gogsum hic dolmuo zaten dogumdan 4gun snra anca geldi damla falan kullaniorm artsin die mesela brni emerken diernden hc akmaz yada doldgnu hc hssetmem sertlesmio henuz
venustomris BrcnBlgn ben siniri geçince teklif ediyorum tekrar tekrar şu an nerdeyse 4 aylık oldu bizde de krizler var bugünlerde çığlık çığlığa ağlıyor kaldırıyorum bir evi geziyoruz sakinleşince tekrar demiyorum yine almazsa yine aynı şey böyle böyle tutuyor ama tabii her çocuk farklı gaz sancısı çok lanet bir şey o emmesine izin vermiyor olabilir bol bol masaj yapın karnına masaj yağıyla saat yönünde sırtını sıvazlayın pat pat vurun Allah şifa versin geçecek de bu cüceler ömrümüzden de götürecek 😂
BrcnBlgn kahvekokusuu Yaa gercektenmi sadece gazdan dolayimidr aynisi demi insalah red deildr sadce aksamlarimi oluo sende bende genelde tum gun suruo bazen iki kere huzurlu emdgi oluo
Suheda54 Bende aynısını yaşıyorum 50 günlüğüz bazen gazdan yapıyor bazen de çok uykusu olduğu zaman yapıyor ana genelde uykusu olduğu için yapıyor poposunu vurup hafif mememde sallıyorum piş piş yapıp zaten hemen memeyi tutup uykuya dalıyor bence birde bunu deneyin ben yapıyorum geçiyor ve uyuyor ☺️
kahvekokusuu BrcnBlgn sabahlari gazini cok rahat cikariyo benimki belki o yüzdendir ama akşama dogru basliyor yine ayni dedigin gibi bende ter icinde kaliyorum emzirene kadar
TTY BrcnBlgn aynıı davranışları benim bebeğimde yapıyor . 34 günlük şuan . Bende sizin gibi endişelendim. Sütüm mü yetmiyor meme reddi mi vs diye düşündüm emzirme danışmanından destek aldım. Meğer gaz sancısındanmış o memedeki davranışları . Merak etmeyin tek sebebi lanet olası gazz 😔🥺
BrcnBlgn kahvekokusuu Anlasm cnm tsk ederm ins gazdandr bzmki pek cikaramio gaz ilaci verdgmz halde hc gazi btmio umarm bu yuzdendr cok saol cvplarn icn
snil BrcnBlgn Tazyikli olunca anlarsınız, bazen göğsünüzü tuttuğunuzda bile süt fışkırır ama tabi sizin doğumunuz daha çok yeni, biraz daha zaman var. Gaz için damlalar kullanıp masajla desteklerseniz bir nebze rahatlatır. Bol bol emzirmeye devam 🌺
Iris BrcnBlgn aynı durum bizde de var gece emmesinde sıkıntı yok ama gündüz 1-2 kez bunu yaşıyorum. Sizin gibi sütüm çok değil ilk emmeye başladığında süt hızlı geldiği için güzel emiyor ama sonraki kısımda çok aç ise ağzından çıkarıp bırakıyor sütüm azalıyor çünkü. Yeteri miktar sütü çekemediği içinde ağzından çıkarıveriyor hep. Ben sütümün az olmasına bağlıyorum bunu.
[silindi] BrcnBlgn aynısı benim oluyor. Bu gazdan kaynaklı.. siz anlamasanız da o ıkınıyordur sürekli memenizde nefes almak için bırakıyordur memeyi bende yaşıyorum sürekli bu durumu
bukleliana Bende de aynı durum var. Mememi ağızdan çıkarırken sanki lastik eldiven çıkartır gibi acıtıyor mememi hatta. Canımı yakıyor. Bizimki de gaz problemi. 3.5 aylığız.