Piraye123 Kuzey03 bende basta molfix kullanıyordum. 4 numaraya gectikten sonra aşırı sızdırma probleminden dolayı sleepy e geçtim. Arada çok fark yok molfix 4 kullaniyoken sleepy 4+ almistim. Sizde 4 numara alabilirsiniz isterseniz.
Mommy_Bird Kuzey03 bi ara bende kullandım ıslaklık göstergesi sadece mühendisin oğlu yıldızlar listesinde var o bez tamamen doğal içerik deneyebilirsiniz
Edaya04 Kuzey03 hem kokuyor bikere bile idrarını yapsa ve içinde toplanıyor pamuk sarkıyor bez iğrenç bi bez
Annelikdelilik Ben prima premium care ile dönüşümlü kullanıyorum. Gündüz 2 saat aralıklarla bez değiştirdiğim de minies takıyorum daha hesaplı çünkü. Sızdırma pişik olmadı ama evet çiş yapınca pamuklar toplanıyor dağılıyor. Yapısı biraz kalın