MiracAlpinveUmutunAnnesi Kuzey03 ilk doğduğu zaman kullanmıştık gayet guzel bir bezdi sızdırma koku ve pisik olmadi bizde
Esrasncr Kuzey03 4aylik.olduktan sonra kullanmaya başladık 16aylik oldu hala kullanıyorum sadece arka kısmı biraz ince sıcaklarda pişik yapabiliyor
Kuzey03 MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom347 molfix kullanıyordum bugun migrostan ondan sipariş verdim biraz değişik geldi şeridi yok çokda önemli değil aslınds o ama böyle değişik kokuyor eğilip kolladığımda çiş yapmışsa
Kuzey03 Esrasncr 3. Aya gircez bizde yorumları görmüştüm bi deneyim dedim şuan sade çiş yaptı daha kaka yaptıkdan snraki deneyimi bilmiyorum bakalım görcez
MiracAlpinveUmutunAnnesi Kuzey03 dedigim gibi ilk dogdugu zaman kullanmıştık hic koku olmamıştı simdi nasıldır degismismidir bir fikrim yok🤗
Mirosum Kuzey03 kullanıyorum çok çok memnunum yumuşacık iz yapmıyor sızıntı yapmıyor koku yok fiyatı da uygun gayet güzel bir bez 😊
Piraye123 Denedim hiç beğenmedim Aşırı kötü kokuyor. Içindeki pamuklar çiş yapınca dağılıyor Fazla dandik fiyatına göre çokta ucuz değil. Sleepy kullanıyorum hem daha ekonomik hem daha kaliteli yapı olarak
Kuzey03 Piraye123 slepy kalıp dar diyolar kaç kilo hangi beden kullanıyorsunuz molfix 3 kullanıyordum bebeğim 6 kilo olmuştur sanırım perşembe aşıda öğrenirm slpey alsam kaç beden almam lazım
Piraye123 Kuzey03 bende basta molfix kullanıyordum. 4 numaraya gectikten sonra aşırı sızdırma probleminden dolayı sleepy e geçtim. Arada çok fark yok molfix 4 kullaniyoken sleepy 4+ almistim. Sizde 4 numara alabilirsiniz isterseniz.