Deletedmom98
d vitamini bilgim olduğu kadarıyla söylüyorum yan etki yapmıyor aksine doğduğu zamandan ilk kan tahliline kadar her gün aksatılmadan verilmesi gerekiyor biz aylık takiple doktora götürüyoruz devit-3 markası olan d vitaminini verdi sağlık ocağından almadım yani eczaneden alıp kullanıyorum bittikçe hergün 3 damla şeklinde veriyorum gün atlarsam unuttuysam fazla eklemiyorum sonraki gün verirken mutlaka kullan canım benim kemik gelişimi için çok önemli 🤗🤗 sağlıkla büyütelim inşallah bebeklerimizi ama kan ilaçları 6. Aydan itibaren d vitamini de baştan beri verilmeli yani