Ogullarinaasikanne özellikle yaptığım bir şey yok aslında , öğün atlamıyorum bol bol su içiyorum , gaz yapar diye yememezlik yapmadım hiç bir şeyi, çok dediler yoğurt,süt,bakliyat yeme gaz yapar diye ama
çokta umursamadım yedim ☺️ Tatlı yemiyorum onun yerine meyve yedim bol bol
Birde oğlum ne zaman istese emzirdim , saat tutmadım belki onunda etkisi vardır