Aysema93 sinemin bakmalım ben de siftah yapacağım bugün. Yarın bebiş etkisini gösterir inşallah gaz yapmaz
Aybkarslan Aysema93 yok yapmıyor. İlk zamanlar zaten bebeğim çok gazliydi. Gaz yaparsa diye bı ara icmiyordum ama ictigimde de bir şey degismyordu. Siz de gözlemleyebilirsiniz deneyip faydalı çünkü
defnesmomm Aysema93 tok tutma özelliği olduğu için kefir+maden suyu karışımı diyetisyenler tarafından da öneriliyor. Ben de emzirme döneminde öğrenmiştim 💗
Aysema93 Arasannesi benim bebek de kolik korkuyordum gazı daha da katlanır mı diye ama bugün deneyeceğim inşallah şifa olur
Mtzzeynep Aysema93 ben hamileykende doğum yaptıktan sonrada hergün bir adet Türk kahvesinin yanında içiyorum 😄
Aysema93 Mtzzeynep hamileyken ben de içiyordum çok miğde bulantı oldu maden suyu iyi geliyordu ama doğum yaptıktan sonra hiç içmedim.
Elifum Aysema93 çok içtim hiç Bi sıkıntı olması gok gazlı olur derseniz ağzını açın bekletin biraz azalır gazı