Ben iç birine takılmıyorum bir yerde okumuştum her bebekte gaz olur ilk 3 ay sizin ne yediğinizle pek alakası yok her bebek gaz sancısı çeker diye her şeyi yiyorum nohut fasulye kolası su bu hiç kısıtlama yok şükürler olsun gazımız da olmadı öyle maşallah