Woody sayrannannesi burada bir anne konu açmıştı tutmamış, siz de dikkat edin diye. Sonra ben de sağlık ocagındaki hemşirelere sormuştum. Kabuk bağlama vs normal onlar tuttugunun belirtisi, yoksa kontrol ettirin demişti
Deletedmom_26 bayankitapkurdu kızlar bizimde kabuklanma falan yok ama aşıdan sonra o nokta kırmızı ve git gide kendi kolunuzda olan gibi iz oluşmaya başladı herkeste kabuk vs olması gerekmiyo kardesimdede kabuklanma olmadı zamanla o büyüdü kendini belli etti oğlumun da aynı 9 ayligiz yavaş yavaş büyüdü illa kabuklancak diye bişey yok bende tereddüt yaşadım tutmadı mı diye ama büyüdüğünü gördüm iltihap falan yok kabuklanma da yok ama kırmızılık var ve kendi kolumdaki iz gibi olmaya başladı 😊 ayrıca nerdeyse her gün bı kez bakıyorum ne alemde diye gayet normal halini alıp büyümeye devam ediyo aşımız
Elf_hamza bayankitapkurdu benim oğlum da var aşı yeri belli izi kalıyor o zamanlar baya bi kendi kendine kabuklandı tekrar şişti falan Şu an hala duruyor izi buda aşının tuttuğunu gösterir
Dadam Oğlumda 6.ayda Kabarma oldu şuan 7 aylık kızardı, iltihaplandı, iltihabı patladı, yavaş yavaş geçiyor.
bayankitapkurdu şuan sadece böyle başka bişey yok. Böyle mi başlıyor. 5.ay kontrolüne az kaldı olmazsa o zaman sorarım.