Woody kime göre neye gore bana ebenin dediği her bebek farklı tutmama gibi ihtimal yok kimisinde yara olur kiminde ateş olur kiminde hiçbirşey olmaz demişti belli süre sonra kabuk bağlayabilir bağlamazsa eğer merak edilecek birşey de yok demişti merak ettim acaba şimdi ebenin dediği mi yoksa tutmayabiliyormus lafına mi inanmalı. Dediklerimi yanlış anlamayın tabi 3 aylık kontrolümüz var soracağım bende merak ettim 😍😋😀