doganinannesi hiç bilmiyorum inan. Hergün sallayıp sallayıp ertesigüne sallamayınca onda niye sallamadınız diye ağlamadı hiç. Güçlük çıkartmadı. Ondada ara ara sallıyoruz ama benim bebeğim değişik galiba. Sanırım herşeye çabuk alışmıyor bilmiyorum açıkçası 😂😂