Busraelif merhaba canım. Benimde 3 ay 6 günlük bebeğim. Biz sanah 10da uyanıyoruz. Ben uyanınca hemen altını değiştirip yatakta biraz öpüyorum kokluyorum gülücükler saçıyor. Sonra alıp oturma odasına götürüyorum. Tvden müzik açıyorum. Oyun halısına veya koltuğa koyup mutfağa gidip acil kendime kahvaltı hazırlıyorum yiyip geliyorum yanına. Bazı günlerde ana kucağına koyup mutfağa alıyorum sohbet ederek kendime birşeyler hazırlıyorum. Saat tam 12de başlıyor emzir beni yatayım ağlama melodisi var 😂😂 yatıyor saat 4-5e kadar. Bende o arada temizlik hulaşık çamaşır ütü ne işim varsa onu hallediyorum. Uyanınca da mutfağa götürüyorum yine pusete koyup. Sohbet ederek yemeğimi yapıyorum. Eşim gelince yemeğimizide yiyoruz spnra youtubetan müzik açıyoruz 3ümüz dans ediyorux hergün yarım saat 45 dakik. Akşam 11 oluncada yatakodasına götürüyorum emziriyorum anne yanı beşiğine koyup sallıyorum uyuyor. Gecede gözünğ hiç açtırmaya fırsat vermeden hemen emziriyorum geri uyuyor. Sabah yine 10da uyanığız. Aslında bu düzeni ben kendim farkında olmadan oluşturmuşum onu farkettim. Yoksa nerdeyse 2 aylık olacaktı burnumuzdan getiriyordu geceleri uyumayan sürekli sağlayan çok gazlı bir bebekti. Battaniyenin arasında gece 2ye 3e kadar bazen sabah 5e kdar sallardık. Bazen erken yatardı sabah ezanıyla uyanırdı bir dahada töbe yatmazdı. Şuan eşimde bende uykumuzu alıyoruz bebekte mutlu bizde öyle. Şükğrler olsun külfetimiz yok şimdilik. Arada tabi huysuzlukları oluyor illaki. Mücadele ediyorum. Rahat ol canım sen ne kdar rahat olursan bebekte o kadar rhat olacaktır.