seda2424 adet olmadım devlete gittim başta taktırmak için adet olmadan takılmıyor dedi sonra hamile kalma durumun vardı kendi doktorumu arayıp söyledim ertesi günü hapı alcaktım 1 hafta içinde spral yatırırsan hamile kalmazsın dedi adet olmadım dedim spiral için adet olmaya gerek yok dedi hemen gidip taktırdım