sibelyasaralp bende 2bucuk ay önce doğum yaptım yaptırmayı düşünüyorum dün sağlık ocağında test yaptırdım normal de adetliyken takılıyor ama ben daha adet olmadım o yüzden gebelik testi yaptırdım bugün takabilirse takacaklar ama artık sağlık ocaklari takmıyormuş hastaneye gonderiyorlarmis ne yalan soyleyim bende korkuyorum ama hamile kalmaktan daha cok korkuyorum.