Leyloski Boncuk_34 3 kilo vermiştim 1 haftalık detokstu sonra geri almadım yalnız emzirirken yapmadim yapılmıyor diye biliyorum
Boncuk_34 Yerfistigininannesi Leyloski tuval Sevimli2 Nesliimm Arkadaşlar az önce tartıldım 😀 kilom detoksa başlamadan önce 66.900 çıkmıştı. Şimdi ise 65.800 🤩🤩 gerçekten bu kadar etki edeceğini tahmin etmemiştim 🙏🏻🦋
Yerfistigininannesi Boncuk_34 ya masallah ne güzel ama giden ödem haberiniz olsun bittikten sonra dikkat etmeye çalışın size tavsiyem tarçınlı kahve için ya ben çok etkisini gördüm bel etrafındaki yağları eritiyomus kaç gündür içiyorum sanki eriyor gibi
tuval Boncuk_34 ödem atıyor. Yeşil çay limon maden suyu karışımıda var internetten bakın. Birde yoğurt pul biber 😊
Mnli Boncuk_34 görümcem bizim düğünden önce 3 gün yapıcaktı 3. Gün bayılcak gibi oldu emziriyorsanız bu sıcak havalarda yapmayın tabi ki bünye meselesi ama zorluyor
Boncuk_34 Yerfistigininannesi evet birden bu kadar kilo gitmesi ne kadar normal bilmiyorum ama insan içten içe seviniyor. Tarçını ne kadar kullanıyorsunuz? Evde dibek kahvesi var acaba ondada aynı etkiyi gösterir mi?
Boncuk_34 Yerfistigininannesi Türk kahvesi alayım o zaman denemekte fayda var 🤗 aç karnına mı içiyorsunuz?
Yerfistigininannesi Boncuk_34 sabahları aç karnına içiyorum biraz acı geliyo bı tane yanında gün kurusu yiyorum 🤭