Deletedmom416 bende 19 gün önce doğum yaptım sağlık ocağının verdıği d vitaminini kullanıyordum araştırdım hem katkı maddeleri var hemde bebeğe gaz vu huzursuzluk yapıyor diye şikayetler okudum.nitekim de oğluma fayda etmedi gaz sancısı yaptı aşırı huysuzlandı bende wellcare aldım fıs seklinde kullanmıyorum ama fıslatınca genize gidiyor heralde hemen öksürüyo ondan damla seklinde kullanıyorum