Sinem2 sleppy nin kalıpları prima ve molfixe göre küçük geldi bana, bebepim primada 3 kullanırken sleppy de 3 dar geldi asırı sıktı. Bu yüzden sızdırmada olabilir. En cok primadan memnun kalfım 2 numarası hariç, 2 numara prima da gecede 2 3 kez sızdırma yasadım. Günlük rahatlık deneyin derim, gündüzleri onu kullanıyorum geceleri ise premium care yada aktif bebek. 12 saate kadar kuruluk sağlıyorya gece acmıyorum altını.