TheLatte Sinem2 doğduğundan beri sleepy kullanıyorum hic sızdırma olmadı suandada öyle. 5+ kullanıyorum. Islak mendilide pamuklu yenidoğanı kullanıyorum. 4+ deneyin birde
Sinem2 TheLatte 4 numaraya daha yeni geçmistik zateen 2 paket almıştık birincisini zor bitirdim 2. Duruyor. bilmiyorum oda aynı şekilde olursa elimde kalıcak iki paket bez
Gzdzeynep Sinem2 pişik yapmadı bizde ama Mendiller çok kalın değil uygun fiyatlı bir ıslak mendil ben daha çok pişik yapıp yapmamasıyla ilgileniyorum ıslak mendilin
2cocukluanne222 Sinem2 sleppy aldik sizdirdi bizde prima da çok pahalı olunca digerlerini pişik olur diye denemedim bim aldim
Sinem2 2cocukluanne222 migrosun minies bezi de uygundu yanlış hatırlamıyorsam bim bezleriyle aynı gibiydi fiyatı icindek bez sayisi. Ama bim heryerde var Migros heryerde olmayabiliyor
Gokcenipek Sinem2 üretim hatası falan da olabilir belki de. Zeytinyağlı da ince çok kalın değil havlu mendiller gibi değil ama kokusu falan hoşuma gidiyor benim bide sensitive kullanıyorum
Sinem2 Gokcenipek evet çok kalın değil zaten ama bu son aldiklarim aşırı ince geldi dediğiniz gibi üretim hatası da olabilir 5 6 paket almıştık hepsi öyle
Gzdbkgz Sinem2 trendyol canim doger islak mendillere gore pahali tanesi 30 tl falan 257 lira kolisi ama iyi yani indirime girdikce stok yapiyorum
Ada_Deniz asyasare kesinlikle en güzeli molfix in pure soft diğer 3d li olan da güzel ama pure solf çok başarılı fiyatıda çok iyi almışsınız bakayım bende
Kelebekkiz Sinem2 herkes sleepy den şikayetçi bu aralar bende şuan sleppy kullnıyorum 3 numara kızım 3 aylık oldu beline kadar taşıyor fazla da bekletmiyorm bu btsin molfix başlıycam 😤😤😤😤
Sinem2 Kelebekkiz gece de taşıyorsa hemen alın bence gece Molfix takarsiniz gündüz sleepy paket bitene kadar. Ben dün aldırdım eşime her gece uykusu bolunuyordu bu gece rahat uyudu
Sinem2 Asyah- ben daha yeni aldım belki üretim hatasıdır bilemiyorum ama 6 paket almıştık hepsine açıp baktım hepsi aynı
Egemoms Sinem2 ben sleepy bambulu olan bez ve ıslak mendili kullanıyorum sorun yaşamadım ama işk basta pişik yapıyo gibiydi can bebe kullandım iki numaradayız sleepy vardj evde onlardanda taktım pişik falan da yapmıyor artık ama can bebeden devam ediyorum
Sinem2 Egemoms pişik sorunu bende yaşamadım hiç. Büyük kızımda da diş çıkarma dönemlerinde olmuştu sadece ama bez değişikliği yapmadım dişten kaynaklı olduğunu biliyodum
defnesmomm Sinem2 rica ederim. Bir de firmaya Instagram üzerinden şikayet iletirseniz yardımcı oluyorlar diye biliyorum . Yazın isterseniz .