Nltka bende 2 yıldır kullanıyorum arada tek tük sızdırma oluyordu tabi ki ama onu sorun etmiyodum. Şuan her taktiğin bez sızdırıyor, dolup taşma da değil bez bomboş oluyor.gece uyumadan takıyorum mesela 8 9 gibi saat 3 4 gibi bakıyorum bez dolu değil ama pijaması citcitlisi islak. Büyük kızım bezi bırakmadan son zamanlarında gece 11 de takiyordum mesela sabah 11 12ye kadar iyice doluyordu da yine tasmiyordu.