Sinem2 merhaba, bezde doğru numarayı kullanınca taşma problemi hiç yaşamadım.
Hangi ıslak mendili kullanıyorsunuz? Paketi sarı beyaz renklerde olansa o çok ince, hiç memnun kalmadım ama yenidoğan harika. Kızım 6.5 aylık, hala yenidoğan kullanıyorum. Hem kumaşı kaliteli hem de parfümsüz.