Bom Oyy maşallah. Biz de son bir haftadır iyice sosyalleştik. Sosyalleştikten kastım bol bol göz teması kurup ciddi ciddi konuşmak, evin içinde gezdirmek,renkli dikkat çekici nesneler göstermek vs ☺️ Gün içinde daha çok yapayım ben de gece güzelce uyusun bebişim o zaman 🥰 bu arada kız mı erkek mi sizinki?