Ceozip Papatyaa_ yara çatlak vs. Olmadı ama bazen ağrı olabiliyor. Ama öyle dayanışamayacak bir ağrı değil tabi. Elektriklide de olabiliyor. Normal yani.
Jfm Papatyaa_ oluyor canım olmuyor desem yalan olur ama lansihion mamajo falanda aldım onlarda da oldu. Tek yapmayan hastane tipi olanlar onu da bi medikalden kiralarsın. Göğüs kalkanı kullanırsan iş çözülür yada
MervosP Papatyaa_ ya illaki göğüs yara oluyr ama olmaması içinde lansinoh göğüs ucu kremi aldım ve olmadı cok cok acı vervek sekilde ☺️ İlk emzirmelerde oluyor ister istemez