Papatyaa_ lansinoh elektrikli tekli pompa kullanıyorum. Güzel memnunum. İşimi görüyor😀 uyarma ve sağma olmak üzere iki modu var. Hız ayarları var. Memeyi kavrayan kısmı can yakmıyor. Pompayı taşınabilir bataryaya takarak fişsiz de kullanabiliyorsunuz. Daha önce wee baby kullandım. O da kademeli ve modları vardı. Çekiş gücü çok iyisi. Kaç dakika sağlığını gösteren paneli vardı falan. Ama başlığı göğsümü çok acıtmıştı.