Momysbird2020 Şiddeti azalmadı. Hatta arttı. Ben çocukluğumda hava kullanmadım hiç ama akciğer enfeksiyonu çok geçirdim iğne olurdum çoğunluklada. 21-21 yaşlarında sanırım hava kullanmaya başladım. Daha önceden hava ihtiyacım olmamıştı hiç. Bilaxten’e çevirdi Şuan ilacımı doktorum. Semptom giderici olduğunu söyledi tedavi etmiyor yani bu ilaçlar. Kullanırken burnum tıkanmıyor, öksürmüyorum, hapşırmıyorum, gözüm, damağım kaşınmıyor.