Allerjik astımım var mevsim geçişlerinde öksürük problemim oluyor. Bahar aylarında 3 ay koruyucu ilaç kullanıyorum. Hava ihtiyacım Nadiren oluyor en son 1,5 yıl önce kullanmıştım. 2. Dalga gelecek Deniliyor vaka sayıları artıyor ben dikkat ediyorum ama eşim fabrikada çalışıyor ve bizde risk altındayız. Kronik hastalığı olanları en çok etkiliyor deniliyor. Astım hastalığı olup atlatanınız veya tanıdığınız var mı? 18 aylık bebeğim var bana bişey olursa o ne oluyor diye korkuyorum. Son zamanlarda bu düşünce çıkmıyor aklımdan.