Kalp26 bence kabarmis benim oglumunda oyle alt disleri cikti ust disleri boyle kabarik ve eli hep disinde beni goremeyince agliyor ve babasinda dahi durmuyir geceleri hep beraber yatiyoruz birde benim oglum ilk dogdugunda 1 ay kuvezde yatti 1 ay ayri kaldik biraz da o yuzden hep beraberiz kiyamam sorunsuz cikartirlar yavrucaklar tez zamanda