Kalp26 Kızlar bebegım 7aylık daha onceleri 9da yatirir sabaha kadar 1 2kez kalkar geri uyuturdum ama simdi 15 dk da bir yarım satte bir uyanip gozu kapali aglıyor biyerımı agriyor acaba
bimohr1406 Kalp26 benimde bebeğim 7bucuk aylık oda sürekli ağlıyor 5 dakika yanından ayrılsam çığlık çığlığa ağlıyor gecede aynı sizin ki gibi saat başı kalkar
BaharBebek34 Kalp26 aynı sorun bizde de var, özellikle iki gündür. Odada sivri sinek olduğunu amaçla bu akşam anladık, az önce bulduk öldürdük, bir de fişe mat taktık. Bakalım şimdilik uyanmadı, başında bekliyorum😬🙏
pilavustutavuk Kalp26 altta dişleri çıktı mı gözükmüyor ama üst dişlerinin yanındaki beyazlamış, kabarmış. Harekete geçmiş. Onun sıkıntısı ile sık uyanıyor gibime geldi. Emiyorsa sık sık emzirin. Ağrısını alır, rahatlatır onu
Birprensin_annesi Kalp26 bence kabarmis benim oglumunda oyle alt disleri cikti ust disleri boyle kabarik ve eli hep disinde beni goremeyince agliyor ve babasinda dahi durmuyir geceleri hep beraber yatiyoruz birde benim oglum ilk dogdugunda 1 ay kuvezde yatti 1 ay ayri kaldik biraz da o yuzden hep beraberiz kiyamam sorunsuz cikartirlar yavrucaklar tez zamanda
Birprensin_annesi Ayni sorun bizde de var dis cikariyor olabilir birde bebekler huzursuz oldugunda bir yeri agridiginda annenin destegini sicakligini ararlar o yuzden de olabilir yaninda oldugunuzu hissetmek ister kiyamam yavrucuklara 😔
Kalp26 pilavustutavuk alt ıkı dısı cikti canım bnada üst yandakı kabarmısmgibi geldi ama alt dıslerden sonra üst iki dis oncelıklı degilmiydi
pilavustutavuk Kalp26 yok hiç belli olmuyor sıralaması. Bizim de iki alttan sonra üst dişlerinin yanındakiler çıktı. Sonra o iki üst çıktı.