tgcegny ben park yatak kullanıyorum 9 aylık kızım suan tutunarak ayaga kalkmayı öğrendi aşağı sarmaya çalıştığı için yatagı katını aşağı indirdim kullanışlı fermuarlı yeri açık bırakıyorum gunduz girip cıkıyo oyun oynuyor kendi kendine ama alacaksanız kalitelisi alın ben pek onmsemedim 700tllik aldım pişmanım daha iyisini alsaydım keske diyorum ıyı sallanmıyodu çunkü gerçi şimdi sallayarak uyutmuyorum kullanmıyorum sallanma ayaklarını annemlerde kalırken yatagı toplayıp götürebiliyodum çok kullanışlı bence alın