Aynı oda bende de var, şu an bebeğim 3 aylık sepet beşikte yatıyor bi kaç ay sonra yatamayacak dediğin gibi. Odasında montessori karyolası var ayriyetten bi de park beşik aldım ne akla hizmetse. Kaç defa kullandın diye bi sor. 1 defa bile yatmadı, yatamadı. Gelen misafirlerin çocukları yatıyor anca. Park beşik sallanmak için uygun değil ayakları yamuk duruyor sallamayı bırakınca öyle olunca çocukta kayıyor. Ayaklarını sabit bırakıp sallanmadan uyursa sepet beşikten sonra kullanılabilir.