1prensannesi_ canım bende 66 kiloydum eski kiloma(56) dönmek için diyete başladım 1 hafta önce, 1 haftada 2.5 kilo gitmiş bile 🙋♀️ ekmeği şekeri tamamen bıraktım, bide yediklerime dikkat ediyorum yağlı fazla ağır yemekler yerine hafif yemekler tercih ediyorum porsiyon küçülttüm günde 1 saat de spor yapıyorum doğadan form kayısılı yeşil çay içiyorum çok rahat hissediyorum, hatta iştahım yok hiç bişey yiyesim gelmiyor