1prensannesi_ evdeyken çok zor oluyor ya ben de seninle aynı durumdayım kıyafetlerim olmuyor ve ağlıyorum bazen çok üzülüyorum 2.5 yıl olacak evliyim evlendiğimde 60 kg idim 6 ay sonra 10 kilo aldım inanılmaz kötü bir şey psikolojik olarak insan çok kötü oluyor bebeğim 7 aylık 74 ile hamile kaldım 82 ile doğuma girdim şu an 70 69 arasında gidip geliyorum çok takıntı yaptım üzülüyorum da yemesem sütüm olmayacak bebeğime bakamayacam güçsüz kalırım gibi düşünceler bırakmıyor peşimi çocukla cok zor yürüyüş yapacak yer yok hep evin içinde zaten gece kalkan uykusu bölünen biz anneler bir de kilo ile başımız dertte cok istiyorım kilo vermeyi bu aralar detoks suyu filan içiyorum inşalah hedef 58 60 👍