Karalahana Glin89 ben neler denedim ayakta salladım beşikte salladım ama kızım çözümü kendi buldu 🙄 geceleri benim üstümde uyuyor 😁 sırt üstü yatmaktan artık tüm vücudum ağrıyor ama yeter ki o rahat uyusun
ayis Karalahana Benimkide vermediğim zaman çok sancılanıyo ya valla bitse artık şu ağrılar ya 😟 bende günde 3 kere 5ml veriyorum emzirdikten sonra veriyorum genelde
Karalahana ayis ben 1 ml bile vermiyorum az mi veriyorum ki acaba 1 ml'nin altında bi çizgi var o kadar veriyorum 1 çay kaşığı kadar
Glin89 Karalahana az veriosun bence bide biogaia yı ver aynı anda şöle yapabilirsin sabah nurse 3 ml öğlen bioagaia 6 damla akşam nurse 3 ml
ayis Karalahana ya ben 5 ml veriyorum ama az geliyo sanırım tam geçirmiyo sanırım bende 1ml vermeye başlıycam bakalım doktor bana ne kadar vermem gerektiğini söylemedi
[silindi] Karalahana ozellikle saat tutmuyorum ama sabah ogle aksam olarak ayarliyorum aksam olani yatmadan once veriyorum gece rahat uyusun diye
Bebegimce Nily ayına kilosuna göre şırıngayla çekiliyodu sanırım emin değilim fakat çok etkili çok iyi bir ilaç bize çözüm olmuştu her yolu denedik en son bu ilacla kurtulduk gaz sancılarından 🥰🥰🤷♀️
Nily Bebegimce evet ben ilk doğdugunda kullanmıştım Ama hem ayından dolayı hemde alifuatdoktorun bitkisel gaz ilaclarını kullanmayın dediğini duydugumdan beri kullanmamaya calısıyorım acıkcası
ayis Karalahana Karıştırmışım kusura bakmayın 0.5 ml olan yer var ya oraya kadar çekiyodum ama az geliyo sanırım 1 ml vermeye başlıycam bende
Karalahana ayis bende aynı veriyordum rahatlatıyordu ama yine de tam iyi gelmiyordu sanki demek ki az veriyoruz az önce 2 ml verdim bakalım daha çok rahat edecek mi
Karalahana Nily bi de bebişinizi sizin gözünüzün önündeyken yüz yüstü yatırın çok rahat uyuyor benim kızım öyle ve gaz çıkarmasına yardımcı oluyor tavsiye ederim belki işe yarar ☺
Nily Karalahana yüz üstü durmaktan nefret ediyo😂 en fazla 5dk duruyor. Oda gelisimi acısından koyuyorum arada bir. Yorulunca ağlıyo hemen:) keşke dursa😕
ayis Karalahana İnsallah rahat eder ya Benimkine gece yatmadan önce vericem öğleninkini verdim. Allah hepsine hayırlı şifalar versin ..😌