Herkese çok teşekkürler, şükür ki bugünkü kontrolde sarılığın biraz azaldığını gördük, kan tahliline gerek duymadı doktor.pik noktayı yakaladığımızı bundan sonra git gide düşeceğini söyledi.şükürler olsun diyorum üzerimden yük kalktı.Allah herkesin evladına sağlık sıhhat versin