Merhaba, daha önce fototerapi ile ilgili konu açmıştım, bebeğim 6 günlükken 17 bilirubin değeri ile hastaneye yattı bir gece ışıkta kaldı 11e düşünce ertesi gün taburcu olduk. 8. Gün kontrolü vardı 12ye yükselmiş önemli değil dedi doktor.bugün 10 günlükken tekrar gittik 14 olmuş.napıcam bilmiyorum bu şekilde tedavi sonrası tekrar yükselip 2. Kere ışığa giren oldu mu? Doktor tekrar o kadar yükselceğini düşünmüyorum şuan o kadar yüksek değil dedi.ama çok endişeliyim artık emzirme dakkası sayıp saat kovalamaktan yoruldum😞 bir daha o ışık eziyetni çeksin istemiyorum çok zor gündü.bu şekilde yükselip tekrar düşen oldu mu??