Cerennn ben de çarşamba gününe randevu aldım. Virüsler iyice artmadan yaptırmak lazım. Büyük oğlumu da küçükken yaptırmıştım. Bir gün sonra hiç sünnet olmamış gibiydi.
Ben yarım anestezi ile yaptıracağım, dikişli. 6,5 aylık olacak. Normal de çok huysuz bir bebek. Zaten gündüz uykusu da yok. Eğer elini, kolunu tutarak yaparlarsa bizim için çok travmatik olur