Ben evde yaptırdım yirmi gün felan oluyor 4 ay 5 günlükken oldu uyuşturuyor zaten ağladı ana abartılı değil fitil veriyordum (yarı) 4 saat sonra calpol dört saat sonra fitil ilk günü bu şekilde atlatiyirsunuz kantaron yağı ve krem sürdüm yıkarken de iki defalık çözelti vermişti doktor onu suyuna döküp içine oturtuyorsun çok kolay oldu elhamdülillah bezin içinde çabuk iyileşiyor hiç geç kalma derim