Nihannn Bende baska sehire tasin diyenlerdenim. Cok laf soyler demissin ilerde problem olur bence. Kimseye umut baglayarak cocuk buyutulmez. Kendin bakabilirisn cocuklarina misler gibi. Ne kadar uzak o kadar tatli.
Ey12lem Essila başka şehre gitme gibi bi durumun varsa bencce taşın çünkü hiç bir şekilde aynı yerde olmuyor kim ne kadar iyi olursa olsun bi yerde sorun çıkıyor
2cocukluanne222 Essila bence git kendi evine duzenini kur enimde sonunda aranız bozulur uzak ol.tatli ol böyle pişman olmaktan sa orda pişman ol en azindan pişman olduğunda ayrilamazsin baştan ayri dur
MasalsMommy Essila Canım ben kayınvalidemle altlı üstlü oturuyorum. Aramızda şükür çok iyidir,çok yardımı dokunur bana ama,sürekli beraberiz mesela. Eşimle bile doğru düzgün başbaşa kalamıyorum. Hesabını çok iyi yapıp vermen gereken bir karar🤷🏼♀️
ehlenmomyy Essila ne kadar iyide olsa anlasamazsn ben 4 ay ustunde kaldim normalde iyidir ayni dedigin gbi cenesi durmaz cok sahiplenir boryere giderdik gelenekdr kapida oturur bizi beklerdi surekli bizimle gezmek yemek icmek ayri gayrimiz olmasin bir gun asagi inmeyim esimi ararlardi o yuzden esimde oturmak istemiyor bizde tainciyiz suan Allaha sukur uzak dur bence sende pisman olursun dip dibe olup kotu olcagina mesafen olsun iyi ol
Newmommy Essila valla tek başınalık çok zor bizimkininde ağzı öyle ama bende artık susmadıgım için dengeyi sağlayabiliyorum en azından yüzüme bişey diyemiyor arkadan devam 😂 çalışıyorum çocuğa bakıyor uzak kalayım diye uzaya taşındım ama bu sefer de bende kalıyor yakında olmak iyi bence kimsen annen yoksa yanında işini gücünü de yaparsa iyi işte
Ballii Essila Valla canım açık konuşmak gerekirse insanın yeri geliyor kendi ailesine tahammülü kalmıyor o yüzden ağrısız başını agritma. İki çocuğunla miss gibi başka bir şehirde yasa.😊
GramPozitifBakteri Essila sorun yaşıcağını biliyorsan hiç gitme aynı binaya.Afedersin b.ku çıkıyor bi süre sonra.Fırsatın varken uzaklaş.Lanetli gibi o binaya girince çıkılmıyor bi de 🤷🏼♀️
Aysen58 Essila başka şehirde yanlız olmakta çok zor onu da söyleyeyim. Keşke kardesiniz filan olsa gideceğiniz şehirde yoksa bu devirde komşu da bulunmuyor
Kubra_2019 Essila Kesinlikle başka yere taşınırım anneyiz sonuçta Allah yardım eder, ev huzuru ve es ile ciddi problemler yaşayıp her dakika kaynana kayınbaba şahit olsun istemeyiz yada cocuk düştü vs. Geldim şıp diye vs. Konular olmaz dili sivri imiş birde o da ayrı bir konu
Mommyhappy Sözde benim kaynanam oğluna söz verdi bebeğe ı bakacaktı kadın allem etti kullan etti gelmiyor esim o kadar emindi ki bi ay doğumdan sonra yardım etti o ay ne olduğunu anladım sizin anlattığınız gibiydi kaynanam yakın olunca olmuyor ha yardım mi edecek soyleyim bebeği alır kucağına altını bile degistirmez temizlik yemek sen yaparsın dertleri seni gerer benden sana tavsiye bak benim dilim yandı uzak otur
Turkoglu Essila bence yanında kal kayınvalidenin kırıldığın konularıda açıkca sölersen içine dert olmaz canında sıkılmaz. Mutlaka iki çocukla baş edersin beş çocukta olsa başesersin Allah gücünü verir Amaaa hamileyken 9 aylık oğlunla ilgilenmek zor olur dahada ağırlaşcan bide
Mrymugur1 Essila yaparsın ya niye yapmayasın ki farzet eşin asker polis tain çıktı alışırsın zamanla ama kaynanaya güven olmaz illaki bitersen patlak verir