Essila dediğim gibi şimdi size yalandan teselli vermeyim kolay olacak diye. Ama biz anneler her zaman güçlüyüz. Üstesinden geliriz. Ama gerçekte bu söylediklerim kaçınılmaz olacak. Muhakkak başlna gelecek. Pişman olacakssın. Hadi gelin akşam yemeğini bizde yiyelim de torunlarımı göreyim, öğlen gelecek. Ev işinde yarxım lazım oldumu seni çağırıcak. Eşim de annecidir diyorsun. Dert anlatamayacksın eşine. Ve bir ömür çekeceksin bu durumu. Çocuklar iyi kötü illaki büyüyecek. Ama sizin başbaşa özel hyatınız olmayacak rahat. Belki diyelim çocuklarınız uyudu, eşinizle film keyfi yapmak istediniz ya da başka bir şey. Arayacak kaynana hadi gelon bize, ya da pat diye çalacak kapınızı. Bunları göze alarak karar verin derim