papatyabahari bizde 40 ından sonra yaşadık gastratus baby diye bir şurup başladık doktor aşırı beslenmenin tetiklediğini söyledi. 1 ay kadar devam etti şimdi kusma sayısı 5-6 ya düştü ve ben şurup bitkisel olduğu için devam ediyorum. Ayrıca ne kadar inanırsınız bilmem ama burda biri kehribar kolye yazmıştı bende çok küçük diye kehribar kolye ve bileklik takmadım ama yatağına koydum azaldı. Sizi çok iyi anlıyorum umarım kısa sürede geçer. Her besleme sonrası püskürterek süt kusuyordu yada mama kusuyordu şimdi çok şükür daha az kusuyor. Birde ben sık ama az az besliyorum. Doktor şurubu besleme sonrası günde 4 defa 2,5 mg demişti. 6 saatte 1 veriyorum şurubu. Ayrıca şuruptan sonra kesinlikle 1 saat hiç bişey vermiyorum. Başını yüksek tutuyorum gazını çıkarıyorum kussa bile. Karnına baskı yapmayacak şekilde kucaklıyorum. Aç karınla yüz üstü bırakıyorum. Kucakta zıplama hareket yaptırmıyorum. Diyebileceklerim bu kadar