Selam anneler bebeğim 2 aylık olmak üzere ve inanılmaz kusuyor. İlk hafta iyi kilo alırken kilosu bile geriledi. 2.5 kg doğdu ve Ar mama kullanmamıza rağmen kilosu 4 anca. Doktor Gaviscon verdi oda işe yaramadı . Bazen burnundan bile geliyor kusması ve ben çok üzülüyorum. Sizlerin uygulayıp memnun olduğu yöntemler var mı acaba.