Poncik38 Bir de ben 35. haftada nstde sancı çıktığından dolayı acil olarak doktorum yine aynı yere sevk etti erlen dogum acıl gıt dedı doğum katında bir gece yattım tedbir amaçlı doğurmak için gelmediğimi biliyor du Ebeler zaten tedbir amaçlı olduğunu tek odaya aldılar beni doğum katını sabaha kadar tek odada doğum katında yattım o gunde ılgılerı ıyıydı Tabi herkes bir olmuyor içlerinden kötü de çıkıyor çok iyi belerde o günkü ebenin adı da kübrayi de benimle ilgilenen çok iyiydi