Ebrutoprk ben normal diye gittim şehir hastanesine burda arkaşındaşın dediği gibi 2 kişi doğum yapıyor doğumhane de. 20 dk sancı çektim sonra suyum geldi kakasını yaptığını anladılar acil sezeryana alındım. Doğumda anestezici doktor çocuk doktoru çok iyilerdi. Elimden tuttular. Doğumdan sonra da çok memnundum. Hem hümaya hem şehir hastanesinde kontrole gidiyordum hüma da gönül erkan şehir hastanesinde venhar Ceyhan. Maddi yönden dolayı şehir hastanesine gitmek zorunda kaldım.