elfhuma19 benim oğlumda öyleydi ama bnm cok programlı oldugumu farkettim evimde herşey saati saatine bi düZendi memleketime gittim izinde saatlere uymadım çünkü kalabalığa gittik istediği gibi zaman geçirsin istedim ve herşeyi düzeldi ağzında yemeği bekletirdi yutmazdı her öğün işkenceydi gerçekten…Ama şimdi zorlamıyorm dısarda oluyoruz mısır görüyo istiyo onu yiyo topkek elinde armut elma ne isterse öle geçiyor sofryaa bizle beraber oturuyo bn daha teklif etmeden o yemeye başlıyor…yani biraz salmak lazmmış 20 aylık bu arada önce zorla verdiğim çocugun agzı su an kendi iategiyle boş kalmıyor :)