elfhuma19 Geçici bir dönem olduğunu düşünüp kendinizi rahatlatacaksınız. Diş dönemi vs ise böyle zamanlarınız çok olacak. Özellikle azı ve köpek dişleri çıkarken. Siz rahat olup rahat davranırsanız bebeğiniz de bu dönemi rahat geçirir. Yemesi için zorlamayın, baskı yapmayın. Bir süre istediğini yesin. İstemediğini yemesin. Biz yetişkinlerin bile ruh halimize vs’ye göre iştah durumumuz değişiyor, bebeğiniz için de öyle düşünün.