inception Erken değil canım. Eğer ki yenidoğan aparatı varsa içerisinde bir de bebeğinin kilosu çok düşük değilse sorun olmuyor. Ben mamadusbaby’i oğlum iki aylıkken kullanmaya başlamıştım. İlk zamanlar deneme amaçlı olarak aynı sokakta oturduğum kayınvalideme gitmek için kullanıyordum ve bebeğim kolik bir bebekti kanguru sayesinde evin içerisinde bile yapışık durumda gezdiğimiz çok oldu, iyi ki almışsın. Kesinlikle kurtarıcı.