OzgeOzkan yok aksine gerçekten çok ilgili bi doktor aradığımda yada yazdığımda hemen dönüş yaptı bende netten bularak gitmiştim. Sünnet sonrasında bizi muayne edip kremlerimizi yazdı ilk çişte sıkıntı olabilir dedi keza ilk çiş yaptığında ve sonrasında biraz ağlaması oldu fitilinl vermemizi söyledi ilk gün biraz gergin oluyor tabi anne babada gerildiği için belki bilmiyorum ama sonrasında rahattık 2 kez muayeneye gittik olumsuz birşey olursa haberleşelim dedi çok şükür olumsz hiç bişey olmadı.