LittleLemon sadece bölgeyi uyuşturdular lokal yani. Oğlumu ameliyathaneye verdik tam 15 dk sürdü işlem tekrar kucağıma verdiler doktor sadece iğne yapınca ağladı dedi belliydi gözleri kızarmıştı oğlumun hemen odaya çıktık emzirdim 2 saat hastanede durduk, dikişliydi doktor bey kendisi atacak dikişleri 3 5 güne dedi bir tane krem verdi sabah akşam sürülüyor dikişli bölgeye. Oğlum hiç ağlamadı anestezi etkiside 2 saat falan sürmüştü sanırım geçtikten sonrada ağlamamıştı. Eve geldik bezini değiştirdim 2 3 kere falan yapmış çişini bezinden anladım😊 sonraki günlerde de sıkıntı olmadı hatta benim oğlum yüzüstü yatıyordu yatmaya devam etti bu süreçtede, pansuman falan yapmaya falan gerek olmadığını söylemişti doktorumuz.